close


Wake Me Up When September Ends - Green day

Summer has come and past
The innocent can never last
Wake me up when September ends
Like my fathers come to pass
Seven years has gone so fast
Wake me up when September ends

夏天來了 又過去
天真無法延續
在秋末時請喚醒我
就像父親的人生
七個年頭消逝的如此快
在秋末時請喚醒我

Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are
As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends

雨又落下
從星群中落下
我的痛苦再度沁濕
我們變成了誰呢
隨著記憶流失
但不曾忘記我失去什麼
在秋末時請喚醒我

Summer has come and past
The innocent can never last
Wake me up when September ends
Ring out the bells again
Like we did when spring began
Wake me up when September ends

夏天來了 又過去
天真無法延續
在秋末時請喚醒我
再度敲響鈴聲
像春初時我們所做的一樣
在秋末時請喚醒我

Here comes the rain again
Falling from the stars
Drenched in my pain again
Becoming who we are
As my memory rests
But never forgets what I lost
Wake me up when September ends

雨又落下
從星群中落下
再度淋濕我的痛苦
我們變成了誰
隨著記憶流失
但不曾忘記我失去什麼
在秋末時請喚醒我

Summer has come and past
The innocent can never last
Wake me up when September ends
Like my father's come to pass
Twenty years has gone so fast
Wake me up when September ends
Wake me up when September ends
Wake me up when September ends...

夏天來了 又過去
天真無法延續
在秋末時請喚醒我
就像父親的人生
20個年頭消逝的如此快
在秋末時請喚醒我
在秋末時請喚醒我
在秋末時請喚醒我
arrow
arrow
    全站熱搜

    Neo C. 藤木大直 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()