Coldplay 酷玩樂團 - Yellow

Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah, they were all yellow.
仰望天上繁星 
看著它們為妳綻放光芒
和妳的膽怯小心
而它們都是金黃色的

I came along,
I wrote a song for you,
And all the things you do,
And it was called "Yellow."
我一路獨自走來
為妳,我寫下了一首情歌
寫下了妳的膽怯小心
歌名叫做YELLOW

So then I took my turn,
Oh what a thing to have done,
And it was all "Yellow."
我恣意的漫步遊走
是什麼樣的事情等待著實現呢?
那是種金黃色的美好體驗

Your skin
Oh yeah, your skin and bones,
Turn into something beautiful,
You know, you know I love you so,
You know I love you so.
妳的肌膚
妳的每一吋肌膚
都幻化為美麗的生活點滴
妳明白我對妳的愛有多深
我已深深愛上妳

I swam across,
I jumped across for you,
Oh what a thing to do.
Cos you were all "Yellow,"
我為妳穿越海洋
為妳跨越山谷
而讓我瘋狂付出的原因為何?
只因為妳在我心中的迷人脫俗

I drew a line,
I drew a line for you,
Oh what a thing to do,
And it was all "Yellow."
我畫了一條線
為妳,我畫出我倆唯一的界線等著妳跨越
使我想像幸福的動機為何?
只為了得到妳那美麗的金黃色光芒

Your skin,
Oh yeah your skin and bones,
Turn into something beautiful,
And you know for you,
I'd bleed myself dry for you,
I'd bleed myself dry.
妳的肌膚
妳的每一吋肌膚
都幻化為美麗的生活點滴
妳明白我願意為了妳而犧牲自己
縱使我的生命已不再留有痕跡

It's true, look how they shine
for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine for,
這是真的,
星星都因為妳綻放光芒
星星都因為妳綻放光芒

Look how they shine for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine.
看!他們為妳綻放光芒
看!他們為妳綻放光芒
星星都因為妳綻放光芒

Look at the stars,
Look how they shine for you,
And all the things that you do.
仰望天上繁星 
看著它們為妳綻放光芒
就在妳的舉手投足之間
arrow
arrow
    全站熱搜

    Neo C. 藤木大直 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()