close


BEAT CRUSADERS - MOON ON THE WATER

Full moon sways 滿月搖擺著
Gently in the night of one fine day 溫柔地…在某個晴天的夜晚

On my way 在途中
Looking for a moment with my dear 在我跟我的愛人尋找一瞬間的途中

Full moon waves 滿月波動著
Slowly on the surface of the lake 慢慢地…在湖面上

You were there 你曾經在那兒
Smiling in my arms
for all those years 曾經在那些年歲中,在我的懷裡笑著

What a fool 好個笨蛋哪
I don't know 'bout tomorrow 我竟然不知道明天
What it's like to be 會是什麼樣子
Ah...

I was fool 我是笨蛋
Couldn't let myself to go 無法放過自己
Even though I feel 即使,我感覺到…
The end 盡頭

Old love affair 古老的愛情
Floating like a bird
resting her wings 像是鳥兒放鬆般的飄徉

You were there 你曾經在那兒
Smiling in my arms
for all those years 曾經在那些年歲中,在我的懷裡笑著

What a fool 好個笨蛋哪
I don't know 'bout tomorrow 我竟然不知道明天
What it's like to be 會是什麼樣子
Ah...

I was fool 我是笨蛋
Couldn't let myself to go 無法放過自己
Even though I feel 即使,我感覺到…
The end 盡頭

Full moon sways 滿月搖擺著
Gently in the night of one fine day 溫柔地…在某個晴天的夜晚

You were there 你曾經在那兒
Smiling in my arms
for all those years 曾經在那些年歲中,在我的懷裡笑著


這首歌最近好像因一個類似NANA的搖滾動漫 "BECK" 而有名起來...
雖然我在聽過這漫畫之前就已經聽過,還是推薦大家欣賞...
屬於抒情類的 木吉他的旋律很吸引人
arrow
arrow
    全站熱搜

    Neo C. 藤木大直 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()